Monday, June 22, 2009

hari pertama praktikum

Em...arie nie...hari pertama aku....praktikum...aduhai....1st day aku punya bersemangat...tak tau nak kata apa.. semangat membuak2...bahkan setinggi gunung.....nak mula ke sekolah...rutin aku sebagai ...GURU..........punya bangun awal..tapi...hampeh bila...aku nak pakai motor..motor lak....buat hal.....geram jugakk...semalam aku dah pesan ..tapi laki aku x nak dengar..dah la...nak pi awal...org kata...dah hari pertama nie....attitute tu...biarlah elok.... janji ngn member nak pi sama2...fuh..kalut giler..leh kata pagi nie ..jadi minah kalut gakkk ler....nak tunggu laki aku...entahlah...dok mekap kutt......biasalah macam pompoan gak ....nak bergaya...macho katakan....hehe.....nanti kembang plak...lg besaq....jenuh aku....heheh......Nak dijadikan cerita...bapak mertua aku nak pi antaq...lega rasa atie aku......aku kan dah janji ngn kawan...nak tpon...tp x der kredit...hehe...tapi..aku rasa bapak aku nie...camtau2x..jer apa yg dok kat kepala aku....dia tanya ..nak tipon ka??? nah!! guna tpon bapak...heheh...aku dengan selambernya pun..ambiklah....deside ngn member tnggu kat masjid tanah liat..Dlm dok tunggu....fuhh....lalu la..kelibat member aku nie.......tapi dia punya ler pecut... macam minah rempit....tapi yang nie...cikgu rempit..hehe...x sempat aku nak panggil...apa lagi.. aku jeritla....tapi..x dengar kott...bapak aku...dengan pantasnya memecut laju.....hantar aku terus ke sekolah....dia punya la beletiaq kat aku....tapi..aku cool..jer....sebab yang pastinya..aku pun x tau sapa yang salah...heheh...jajnji buat2x x salah.....so....x ler tention....moralnya disini....jangan susah ati......setiap problem yang dihadapi..mesti ada penyelesaiannya............ Ha...nie citer di sekolah....Alkisahnyer.....

2 comments:

  1. wahh...bangga abg bini abg dah mula mengajar dan mendidik..heheh

    ReplyDelete
  2. pandai dia lani ek..setiap masalah ada penyelesiaanya...waa..mcm pernah ku dgr tapi dimana ya

    ReplyDelete