Tuesday, May 5, 2009

BALIK KAMPUNG DAAA........

ha..ha..baru2 nie family aku dari kodiang mai...memanglah syok..kalau dapat jumpa makbapak kita....and..anak aku yang kedua...syok nie tak tau nak habaqqq....pastu...dok ler depa 2 hari kat sini...
Bila time nak balik..kami ler nak kena antaq kat kedah.....em....biasalah laki aku siap punyer kata " esok nak balik kul 6 pagi...., kita bertolak awal2"hehe..aku punyer gelakkan dia...sebab yerr...kerr...kul 6...aku x cayalah.nak jadikan cerita...semua bangun lambat....coz terlampau letih...dah tuu..ujan lakk...apalagi...tengahhari jugak ler...balikk..
Actually..dalam perjalanan antq mak aku...kami..nak kena pi ziarah kakak aku ler..coz dapat baby girl...bawa mak aku sama tengok cucu kesayangan dia.Almaklumlah satu-satunyer cucu perempuan....pastu..kami singgah sat kat Muzium padi ...Dulu harga tiket rm2 je,sekarang dah naik lagi 1 ringgit. Pi nie semata-mata nak beli sabun jerr.... Kak Ipar aku lerr...pesan dia kata sabun nie elok untuk kulit sebab dibuat daripada jerami padi.Apalagi....laki aku pun beli dalam 20 biji......2 untuk kami pastu..yang selebihnya..kakak aku lerrrr.........buat stok kut....
Memang aku x sangka.....dalam perjalanan balik...suami aku punyer ler....angin kat pemandu2 lain coz drive macam ape ntah.....yerr...la...nak memotong tapi x tengok kenderaan didepan......laki aku siap bunyikan hon berkali...2xxdah tu...x abis geram lagi...dia siap buka tingkap and tunjuk jari lagi tuu.....fuh......kira boleh tahan gakkk.......aku x pernah tengok dia buat camtu.....aku siap buat lawak lagi kat dia..aku kata...fuh..bang..gua caya sama lu la...bang....mak aku ngan adik aku siap gelak berdekah2x.....apapun yang aku heran...ngan sikap pemandu2x kerana depa nie bukan nak pikiaq sangat keselamatan orang lain asyik pentingkan diri sendiri jerr.....dah tu...menyusahkan orang...Kesimpulannya....berhati2x dijalan raya !!!!

1 comment: