Saturday, April 25, 2009

hidupku sebagai isteri, sebagai ibu & sebagai pelajar

Alkisahnyerr..... Memanglah seronok bila dah kawinnn....sedar x sedar dah 5 thn lebih...kira..asam garam,pahit manis rencah kehidupan banyak gak leeer.....fuhhh..nak tempuh 5angka 5 nie pun..aduhai....tak tau lerr aku nak citerrr...tapi apapun aku dah anak 3..alhamdulullah rezeki Allah nak bagi ...yelah pelengkap rumahtangga aku.Setidak2nyerr..x ler sunyi..hang tengok muka aku..aku lak tengok muka hang...boring lerr....Actuallly aku bahagia.....life aku ...everyday..dengan 3 orang lelaki(4 sebenarnya) tapi sorang tuu ader kat kg mak aku..Haa...depa nie anak2x aku nagn laki aku..laa!!!!Banyak orang kata aku nie macam x kawin lagi..coz nampak muda..hehe...Nak buat camner dah awet muda ..katakan!!!!Ceriter punyer citer...pasai anak ngn laki aku....eih....tak tau ler...nak habaq...riuh rendah umah aku..

No comments:

Post a Comment