Saturday, April 25, 2009

anak aku yang sulong nie...memang besar...umuq 3 thn tapi...berat dah hampir 20 kilo.asyik makan nasi jerr pastu dia punya favourite DONAT..DONAT ..DONAT... aku sampai x larat nak buat. dari aku x reti buat sampai terror lerr..kira buat donat nie bagi aku kacang jerrr....!!!hehe...

Yang best nie..pasai Laki aku lak...asyik GULAI..GULAI ...GULAI!!!x kisah la....gulai ikan ka, ketam ka, telur ka.....janji gulai..aku sampai jemu la....sebab dalam seminggu mesti 3 kali gulai kalau sebulan dah 12 kali tuu...kebetulan adik aku mai kat umah sampai dia kata "tiap kali mai umah hang aku heran..la..mesti ader gulai."nak buat camner tuu..yang laki aku suka.Terbaru nie lak...dia tgk rancangan masakan Shela Rusly...Aduhai....KARI kepala IKAN la pulakk....

Haa...nie citer aku sebagai pelajar la pulakkk.....memang la,,aku busy....sikit dengan kerja rumah,assignment banyak,kerenah anak dan husband aku...tapi...aku cuba sedaya upaya aku membahagikan masa...tapi...letih gak.kadang2xx kesian kat laki aku kena leteran aku...biasalah ...kadang2xx aku tertekan...dengan assignment yang berlambak22xxx......tapi....apapun aku bersyukur dapat seseorang yang begitu memahami diriku....

Haaa....Isnin nie aku akan mula kesekolah coz ader LBS....selama 2 minggu..so..

No comments:

Post a Comment