Monday, June 22, 2009

Pertama kali mengajar...............

aduhai kena relief class..ader cikgu mana ntah x mai.....dah ler hari pertama....member2 aku pun kena.....tapi aku...kena masuk kelas 2 masa sebelum balik....1 jam ler......heheh..Ganti lak BM...fuhhh....nak kat aku teror BM x lah....walaupun aku org melayu.....naik ja..anak tangga....dup..dup..dup...jantung aku..mcm nak terkeluaq....masuk..jer..."ASSALAMUALAIKUM CIKGU"... Wah...kembang segala2xx nya.....aku minta depa semua tulis biodata...masing2x..ader yg nak jadi ustaz la...nak jadi..pramugari la...nak jadi....tentera udara..la..dan macam2x lagi....nak djadikan cerita..ader la budak nama nak serupa ngn anak aku....yg tengah...nakal sungguh.....patut la org dok kata nama aliff nie...kbnyakkannya nakal2xx....dah ler tu..bising..x nak dngar arahan..

Kelas nie..mmg kotor...sampah merata2xx..aku apalagi...suruh depa semua gtg-royong...sapa yang sampah ada kat bawah meja ....lg...nanti cikgu suruh gigit...masuk dalam tong sampah....heheh..gertak sikit..Takut depa....Budak zaman sekarang x macam budak dulu.....zaman sekarang depa dah pandai lawan ckp....kita ckp 1..depa bagi 2...tu lah.....aku sampai x larat nak tempik...sakit tekak aku...apapun ..dalam dok tengok murid2x tu...ader jugak..yg pandai mencari masa untuk membuat homework....kira baguslah....

actually..seronok tue seronok...tugas baru....tapi....x prepare apa pun...sebab jadual pun x dpt lg.masih dok tunggu lg nak kena ajar pagi ka ptg???
Aku sebenarnya cikgu seni....untuk subjek minor aku pilih pj.

ha..arie nie aku pi...petang....maybe jadual dapat arie nie...tapi aku prepare la..buat rph gak...takut nanti pemantau datang.....lagi la leceh....
tapi...apapun....aku akan mddik anak2x bangsaku ....menjadi seorang insan yang berjaya..insyaallah..

2 comments:

  1. heheh..mendidik anak bangsa ekk..baru dia tau cikgu tempik mcm mana..jaga2 takut sora hilang...bykkan idea..heheh

    ReplyDelete